Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Το Α2 γράφει για καράβια και παιχνίδια!...


                           "To  καράβι που θα ήθελα να έχω"

Το καράβι  που θα ήθελα να έχω είναι ένα υπερωκεάνιο.
Θα είναι μπλε με βούλες πράσινες.
Το όνομα του καραβιού θα είναι "Σαΐτα".
Θα πάμε με το υπερωκεάνιο σε ένα νησί.
Εκεί που θα πάω θα κάνω διακοπές υπέροχες.  Θα έχει  ένα μπαρ, πισίνα, παιχνίδια ηλεκτρονικά, ένα εστιατόριο και άλλους χώρους διασκέδασης.
Θα είναι τέλεια τελικά; Μα θα είναι! Όταν έρθει το καλοκαίρι , ο μπαμπάς θα έχει γυρίσει και θα πάμε στο νησί που μου είπε όταν ήταν εδώ.

Πορτοκάλη  Μαριέλενα,  Α2


 "To  καράβι που θα ήθελα να έχω"
                           
Το καράβι  που θα ήθελα να έχω είναι ένα καΐκι.
Θα είναι μικρό καΐκι και θα ψαρεύω.
Θα έχει χρώματα μπλε και μαύρο.
Το όνομά του θα είναι  "Ατλαντικός".
Θα πάω σε ένα νησί.
Θα κάτσω κάτω από τα δέντρα , θα τρώω καρύδια και θα κολυμπώ  στη θάλασσα.

Νανάι  Θεόδωρος,  Α2



"Το αγαπημένο μου παιχνίδι"

Το αγαπημένο μου παιχνίδι είναι το επιτραπέζιο και λέγεται "Ευρώπολη".
Παίζεται με τέσσερις παίκτες.
Έχει κουτάκια με ζώα . Για να αγοράσεις τα ζώα πρέπει να πληρώσεις.
Το παιχνίδι αυτό το παίζω στο σπίτι μου με τους φίλους μου τα Σαββατοκύριακα.
Αυτό το παιχνίδι είναι το αγαπημένο μου.

Σταθακοπούλου Ιφιγένεια,  Α2



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου