Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

H συγγραφέας Ευσταθίου Αναστασία επισκέφθηκε τη Γ2 Τάξη του σχολείου μας την Παρασκευή 8-6-2012.
Έβγαλε από το σεντούκι της τους ήρωες του βιβλίου της,''Με το μελάνι της σουπιάς'',τον Αστερία τον Ξαπλώστρα, την Ουρανία την Πεταλίδα κ.ά ,έκανε διάφορες δράσεις με τους μαθητές σχετικά με την ρύπανση των θαλασσών και των νερών που διαπραγματεύεται το βιβλίο της και τέλος έπιασε στα δίχτυα της τα καραβάκια που έφτιαξαν οι μαθητές με αινίγματα, γλωσσοδέτες,ποιήματα, μηνύματα σχετικά με την μολύνση των νερών.
Μερικά από αυτά  που έγραψαν οι μαθητές στα καραβάκια τους είναι:

Είμαι ψάρι στο νερό
θέλω καθαρό νερό
δεν μπορώ να αναπνεύσω
σ' άλλες θάλασσες θα πλεύσω.

Είμαι μαύρη σαν σκουριά
και βρομίζω τα νερά.
          Τι είναι;[Η πετρελαιοκηλίδα]
Είμαι ψάρι στο ψαρονερό
μην ψαρεύεις στο ψαροχωριό
πάρτε όλη την βρομιά
να 'ναι όλα καθαρά.
Την αρρώστια την γιατρεύω
και τα ψάρια θεραπεύω.
           Τι είναι;[Ο ιππόκαμπος]

Η πετρελαιοκηλίδα
μου βούλωσε το φυσητήρα
και τα δίχτυα του ψαρά
μου χαλάσαν τα φτερά.

Μη μολύνεται τη θάλασσα. Μην πετάτε σκουπίδια γιατί τα ψάρια κινδυνεύουν.
Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ευσταθίου για την τιμή που μας έκανε και της ευχόμαστε 'Καλό καλοκαίρι' όπως και σε όλους εσάς.
Οι μαθητές της Γ2 Τάξης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου