Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Το Αίγιο χιονισμένο

     Την προγούμενη Πέμπτη το πρωί, στις 2 Φεβρουαρίου, ημέρα της Υπαπαντής, η μικρή μου αδελφή και η μαμά μάς ξύπνησαν για να μας πουν ότι έχει χιονίσει.
     Με τον αδελφό μου τρέξαμε γρήγορα στο παράθυρο και όταν είδαμε το χιόνι, χαρήκαμε πολύ.
     Ντυθήκαμε για να πάμε στο σχολείο. Πήραμε τηλέφωνο στο σχολείο και μας είπαν ότι δεν θα κάνουμε μάθημα.
     Μετά, εγώ με τον αδελφό μου, κατεβήκαμε κάτω να παίξουμε χιονοπόλεμο. Φωνάξαμε και τον ξαδελφό μου. Στην κατηφόρα δεν ήξερα ότι γλίστραγε και έτρεξα και έφαγα μια τούμπα. Κατέβαινα και δεν μπορούσα να σταματήσω. Έπεσα σε μια κολόνα και σταμάτησα. Όμως χτύπησα και πόναγα πολύ.
     Αφού χορτάσαμε παιχνίδι με το χιόνι, ανεβήκαμε στο σπίτι για να αλλάξουμε ρούχα.
     Όλα γύρω ήταν ντυμένα στα λευκά. Η φύση ήταν πανέμορφη. Η χαρά μας ήταν απερίγραπτη.
     Μακάρι νά ξαναχιονίσει στό Αίγιο!!

Κωνσταντίνος Αθανασίου

Τάξη Δ'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου